Stichting Fair in Sri Lanka!

Blog 6 - 25/06/2016

Hoñda Savasa!

De laatste blog die wij met zijn tweeën typen.. vanaf vanavond zijn we weer compleet want de rest van de groep zit momenteel in het vliegtuig, yes!

De laatste dagen zijn weer erg druk geweest, vandaar dat we niet meer dagelijks blogs posten maar dit wel proberen om de dag te doen. Donderdag hebben we samen met de Bakery Girls weer de lunch bereid, deze keer met de appelflappen op het menu. Ze smaakte net zo lekker als in Nederland en de meisjes vonden ze 'delicious'! Dit kunnen we zeker meenemen voor op de menukaart van het nieuwe café! De Engelse les ging ook weer goed, omdat we bezig zijn met het café project, zijn de lessen hierop gericht. We hebben de meisjes een favoriet menukaart laten maken en we zijn er achter gekomen dat ze zelfs ontbijten met rijst.. en sambal.. zouden wij toch niet zo'n zin in hebben in de ochtend.. ;-)

Vrijdag hebben we de hele dag aan ons plan gewerkt en zijn we in de middag locaties gaan bezoeken met Janaka waar het café geopend zou kunnen worden. We zijn naar Galle City geweest waar je erg mooi uitzicht hebt op Galle Fort, Unawatuna en de zee. Dit zegt jullie natuurlijk niks, maar kijk de foto's maar eens!

In de avond zijn we uit eten geweest met twee Spaanse jongens en twee Nederlandse meiden. Zij gaan ons namelijk verlaten en op een verder avontuur. We hebben lekker aan het strand gegeten en hebben daarna nog wat gedronken bij een ander café aan het strand, ultiem genieten was dit!

Dit weekend doen we het rustig aan en wachten we met smart de rest van onze stichting op. We kunnen niet wachten tot we weer compleet zijn!

Bäyi!

Ton en Sylvia Peters

Hoi Lisa,
Ik zie dat jullie hart werken maar dat er ook tijd voor ontspanning is! leuk dat de rest van het team straks ook komt! Doe ze allemaal de groeten ook al kennen ze ons niet! een groet uit Nederland en een poot van Macho!

groetjes Oom Ton en Tante Sylvia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!