Stichting Fair in Sri Lanka!

Blog 7 - 27/06/2016

Hoñda Savasa!

We zijn compleet!
Afgelopen zaterdag avond zijn de laatste vier aangekomen in Sri Lanka. Het is fijn om weer als groep bij elkaar te zijn. Zondag was een dag om even bij te komen van de reis en even bij te kletsen met de andere meiden. 'S ochtends hebben wij twee uur surfles gehad op Sahana Beach en 's middags zijn wij naar Jungle Beach gegaan om de zonsondergang te bekijken. Het is apart hoe je hier aangekeken wordt als je als vrouw zijnde in je bikini op het strand ligt. Ze zijn dit niet gewend omdat alle vrouwen hier met bedekte kleding zwemmen. 'S avonds hebben wij lekker gegeten in het huis en werden wij verzorgd met een voor-, hoofd- en nagerecht.

Vandaag gaan we voor het eerst met zijn allen knallen aan het project in Sri Lanka en zijn wij uitgebreid gebrieft door Janaka. Er is genoeg te doen voor ons om alle dagen volop aan het project te werken. Wij gaan er voor zorgen dat over twee weken de basis van het Bake-Up Cafe staat zodat in December het cafe geopend kan worden.
Vandaag werken we maar tot half 1, omdat onze Chelsea jarig is! Dit gaan wij natuurlijk uitgebreid vieren met een verassing die de rest van de groep heeft georganiseerd voor vandaag. Hou onze foto's op de blog in de gaten want wij gaan de komende dagen meer foto's uploaden.

Bäyi!

Jeroen Nijs

Zo te lezen en aan de foto's via WhatsApp te zien, was dit een geslaagd weekend. Heel veel succes meiden en maak er iets moois van. En Chelsea, gefeliciteerd met je verjaardag ????????????????

Wilma Mauriks

Geweldig om jullie blog iedere dag weer te lezen, en dan de mooie foto's erbij zodat wij, de thuisblijvers een mooi beeld krijgen van jullie bijzondere reis, Chelsea gefeliciteerd en ik denk dat de meiden jou een super verjaardag gaan geven..maak er samen iets moois van????

Alberdien Leenen

Wat leuk om te lezen jullie reis verslag maak er een mooi feest van met de jarige job in jullie midden gr Alberdien

Ton en Sylvia Peters

Hoi Lisa,
Leuk dat iedereen er nu is! Hoe was de zonsondergang! Mooier als in nederland het kan niet mooier zijn dan een ondergang aan de Monsterse kust! Ik zie dat jullie volop genieten!! Jullie worden TOP surfers of te wel KEI GOED!

groetjes

Oom Ton en Tante Sylvia

Miranda

Heej Lisa,

Wat ziet het er allemaal mooi uit!
Wij hebben inmiddels spel zonder grenzen achter de rug... Moe maar voldaan. Toon de 2e prijs haha! Super goed!
Geniet er nog lekker van en tot snel ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!