Stichting Fair in Sri Lanka!

Blog 10 - 08/07/2016

Hoñda Savasa!

De laatste uurtjes zijn aangebroken.. vanavond om 22.30 uur vertrekken wij vanuit het vrijwilligershuis op weg naar het vliegveld waar de eerste meiden om 03.00 uur terug naar Nederland zullen vliegen. Anderhalf uur later volgen de laatste twee.

Vanochtend hebben wij al onze documenten overhandigd aan Janaka. Hij zei tegen ons dat als hij alle bedankwoorden kon opnoemen die er bestonden, hij dit had gedaan. Hij was ons zo dankbaar! Met trots kijken wij terug op een mooie tijd in Sri Lanka, wij zijn een hele ervaring rijker. We hebben met zijn allen ontzettend veel plezier gehad en dit is een tijd om nooit te vergeten.

Gisterenavond zijn we als afsluiter met zijn zessen uit eten geweest, de leraar van de Bakery Girls had ons uitgenodigd in zijn restaurant in Unawatuna. Hier hebben we ontzettend lekker gegeten met een erg mooi uitzicht op de zee. Vandaag zijn wij nog lekker naar het strand geweest en heeft Janaka ons een lunch aangeboden in een van zijn hotels in Unawatuna.

Zometeen ons laatste avondmaal in het vrijwilligershuis met alle andere vrijwilligers, morgen vertrekt het grootste deel van deze groep.

We hebben nog wat foto’s geüpload van de laatste paar dagen.

Tot morgen in Nederland!

Houdoe!

Alberdien

Zo dames jullie tijd in dat mooie Sir Lanka zit er weer bijna op wens jullie een goede reis en een goede vlucht gr

Anita Nijs

Bedankt voor jullie mooie verhaal en petje af voor jullie goede inzet aldaar, voor nu alvast een goede terugreis en tot morgen.

Gerarda en Norbert

Mooie ervaring die niemand jullie meer afneemt.
Geniet nog even van de laatste uren en een hele goede reis terug.
Tot morgen

Joop en Willy peeters

Genoten van jullie verhalen , goede reis terug.

Ton en Sylvia Peters

Hallo Dames,
Jullie kunnen trots zijn op wat jullie gedaan hebben!!!!!
PETJE AF !!! Geniet nog van de laatste uurtjes in Sri Lanka
GOEDE REIS terug met een bagage vol herinneringen en onvergetelijke momenten!!! Het zal wel wennen worden in het "koude" nederland

Karin vTilburg

Nog even genieten van jullie super-ervaring , wat kunnen jullie trots zijn! Goede reis terug x

Joop

Missie volbracht en met een goed gevoel naar Nederland.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!